Upravit stránku

Vážení návštěvníci, v poradně se můžete zeptat na Váš problém, který Vás tíží. Pro dotaz můžete využít formuláře nebo si prohlédnout již zodpovězené dotazy viz níže. Pro bližší specifikaci dotazu nebo náhled na již zodpovězené dotazy rozklikněte níže.

Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.

Jak často mohu vynechat menstruaci ?

Dobrý den, mám dotaz ohledně odložení menstruace pomocí antikoncepce Yanela. Po dobrání platíčka jsem začala s dalším. Po dobrání druhého přišla normálně menstruace. Teď dobírám další platíčko...Je možné znovu menstruaci vynechat? Nebo to může být nebezpečné?

Vynechání menstruace při antikoncepci

Dobrý den, beru 4. měsíce antikoncepci Verezana, vždy během 7 denní pauzy se mi menstruace dostavila během 2. dne pauzy. Nyní je to 5. den a ani náznak. Antikoncepci beru pravidelně každý den, jen jednou se mi stalo, ze jsem zapomněla a následující den vzala tablety 2. Sexuálně žiji a bojím se těhotenství. Děkuji.

Antikoncepce a průjem

Dobrý den, užívám HA Logest. Po užití 14. tbl jsem měla vodnatý průjem (3x). V další dny jsem užívala dále antikoncepci. Jelikož jsem užívala živočišné uhlí, brala jsem tabletku HA a živočišné uhlí s odstupem 3 hodin. Přesto nevím, zda byla spolehlivost HA zachována. Průjem trval 5 dní. Tabletky HA jsem dobrala až do konce (21. tbl). Od 17. užité tabletky se objevilo lehké špinění. Po dobrání jsem udělala klasicky 7 dní pauzu, ve které se dostavila obvyklá menstruace. Poté jsem začala užívat nové platíčko. Nyní jsem užila z toho nového platíčka 5. tbl a zároveň jsem měla nechráněný pohlavní styk. Je zde možnost otěhotnění, nebo je s novým platíčkem účinnost antikoncepce opět zachována? Pokud ne, mám užít Postinor? Děkuji za odpověď.

Styk po menstruaci v 7 denní pauze

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli mohu mít s přítelem pohlavní styk po menstruaci v 7 denní pauze. Resp. kdybych začala menstruovat první den a měla bych to pouze 3 dny a zbývající dny (4) do 7 denní pauzy bych nemenstruovala, mohl by styk proběhnout v těch zbývajících dnech? Děkuji za odpověď.

Mimonestruační krvácení při Mireně

Dobrý den, od dubna 2015 mám zavedenou Mirenu. V listopadu 2015 mi byla zjištěna cysta na vaječníku o velikosti 4 cm. Při kontrole za měsíc se cysta zmenšila na 3cm. Poté zmizela. Bohužel od listopadu jsem začala špinit mimo cyklus a také se přidaly výtoky nažloutlé barvy. A dále po pohlavním styku vždy začnu slabě krvácet. Ošetřující lékař mi nejdříve nasadil léky, které by to měly upravit, ale bohužel se tak nestalo. Nakonec jsem byla poslaná na hysteroskopii. Vše v pořádku, výsledky z histologie taktéž. Při zákroku bylo pouze zjištěno, že tělísko je o 0,5 cm niž, takže mi bylo vráceno zpět. Bohužel mé problémy přetrvávají. Prosila bych o Váš názor.

Antikoncepce

Dobrý den, zapoměla jsem si zapít prášek a vzpoměla jsem si až další den, když jsem si měla brát další. Zapila jsem si tedy dva najednou, ale zjistila jsem že mám mírné krvácení, spíše jen lehce krvavý výtok. Měsíčky mám dostat až příští týden ve čtvrtek. Co mám dělat? Mám pokračovat v braní antikoncepce? Děkuji za odpověď.

Antikoncepce a tromboza

Dobrý den, mám 18-tiletou dceru, která před dvěma lety (v 16letech) měla trombozu v levé noze a byl ji dán do žíly stent. Dcera by ráda i přes toto byla chráněná. Antik.pilulky nesmí, ale dočetla sem se o nitroděložním hormonálním tělísku nebo o nehormonálním tělísku Eurogine. Prosím vás o váš názor. Děkuji moc.

Vynětí hormonálního tělíska

Dobrý den, již skoro sedm let mám zavedené hormonální tělísko určené na 5 let. Jsem naprosto bez problémů, nemenstruuji, nešpiním atd. Žiji již několik let v zahraničí, kde mi lékař říká, že tělísko může zůstat na svém místě i nadále, sice prý už nebude vylučovat hormony, ale bude působit mechanicky. Ačkoliv nemám žádné potíže, přijde divné nechávat ho tam déle, než mi bylo při zavádění řečeno. Když nemám menstruaci a v pochvě nejsou patrna vlákna, jak by proběhlo vyjmutí tělíska? V celkové anestezii? Děkuji za odpověď.

Vynechaná tableta

Dobrý den, nevím jak je to možné, ale ztratila jsem poslední prášek HAK v platíčku. Kdy mam začít brát nové balení? Po 7 denní pauze je to vždy úterý, mám si nyní vzít už v pondělí? Nebo jak jsem zvyklá? Kdy bude HAK plně účinkovat? Děkuji.

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru