Upravit stránku

Dobrý den, začala jsem teď nově brát antikoncepci. Doktorka mi řekla že mám začít první den menstruace. Jeden den jsem měla špiněni a myslela jsem si že mi menstruace už začala, takže jsem si vzala první prášek, ale asi jsem se spletla a menstruace od té doby nikde . Tak nevím jestli mám tabletky brát dále nebo čekat až přijde menstruace. Děkuji za odpověď.

Pokud se ono špinění objevilo v den, kdy jste menses přibližně čekala, doporučuji pokračovat v užívání beze změn. V případě, že by se menses neobjevily ani příště, kontaktujte raději Vašeho gynekologa.

S pozdravem

MUDr. Antonín Špáta

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru