Upravit stránku

Dobrý den, v říjnu 2018 jsem si nechala píchnout Depo-Provera, poslední byla v červenci 2019, celkem tedy 4 injekce, menstruace se dostavila v prosinci 2019, ale stále není pravidelná, jednou ji mám po měsíci, další přijde po 14 dnech, pak opět po měsíci, další po 14 dnech... Můžete mi poradit, jak by se dala upravit? Chtěla bych otěhotnět, ale nedaří se. Děkuji a přeji příjemný den.

Dobrý den, nepravidelnosti menstruačního cyklu pozorujeme po vysazení Depo-Provery velmi často, nejde tedy o nic neobvyklého. Většinou se nepravidelnosti upraví bez nutnosti zásahu do 6-12 měsíců. Ve Vašem případě byla poslední injekce aplikována před rokem, proto bych doporučil gynekologické vyšetření včetně vaginálního ultrazvuku a na základě tohoto vyšetření medikamentózní regulaci menstruačního cyklu.

S pozdravem

MUDr. Antonín Špáta

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru