Upravit stránku

Dobrý den. Již více jak rok a půl beru HA, brala jsem Foxinette neo a nyní jsem přešla na Ayreen. Obě mi vyhovují stejně, mají i snad skoro stejné složení. Vždy po vysazení jsem 3.den dostala menstruaci, ale dnes je to 3.den a nic....Vždy jsem to dostala v dopoledních hodinách, ale prášky jsem brala každý den a všechny jsem normálně dobrala. Je možné, že menstruace úplně vynechá při užívání HA? Děkuji za odpověď.

Dobrý den, menses při antikoncepci bývají pravidelné, ale mírné zpoždění nebo dokonce i vynechání menses nepředstavuje problém a není třeba pilulky jen z tohoto důvodu překotně měnit. Vždy je však třeba vyloučit selhání metody - tedy graviditu. Pokud se menses nedostaví do 7. dne pauzy, proveďte si gravitest z moči a bude-li negativní, můžete bez obav nasadit další platíčko.

S pozdravem

MUDr. Antonín Špáta

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru