Upravit stránku
Dobrý den pane doktore, mám dotaz ohledně možné snížené účinnosti antikoncepce. Beru antikoncepci Jangee 0,03mg/3mg. Během braní tablet s placebo efektem jsem prodělala střevní chřipku trvající 3 dny. Střevní chřipka neměla drastický průběh (měla jsem max. 8 průjmových stolic denně, nebyly nijak úporné ani intenzivní). Když jsem začala brát první tabletku s účinnou látkou z nového blistru, žádný průjem jsem již neměla. Moje otázka zní, zda není snížena účinnost antikoncepce kvůli podrážděnému střevnímu prostředí z předchozí střevní chřipky. Děkuji za odpověď.

Dobrý den, pokud jste průjem při zahájení aktivních tablet z nového blistru už neměla, není pravděpodobné, že by došlo k selhání metody, i když určitá nerovnováha střevního prostřední mohla přetrvávat. S pozdravem A.Špáta

MUDr. Antonín Špáta

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru