Upravit stránku

Dobrý den, chtěla bych poradit. Je to asi týden co jsem si všimla, že mi z obou prsů vytéká tekutina jako mateřské mléko(a nebo po zmáčknutí). Tento týden jsem měla dostat MS a nedorazila (3 den zpoždění). Asi před 14 dny jsem měla zablokovaná záda a brala jsem DICLOFENAC DUO a MYDOCALM. Mohlo by to mít souvislost? Mám doma 19 měsíční holčičku a kojila jsem jen chvili. Pohlavní styk jsem měla, ale dávali jsem si pozor. Těhotenský test negativní. Děkuji za jakoukoli odpověď.

Dobrý den, dle dostupných informací by vámi uváděná medikace neměla sekreci z prsu způsobit. Nemějte však velké obavy. V letech následujících po porodu se občas obdobné příznaky mohou vyskytnout. Pokud je výtok z obou prsů a není krvavý, nemělo by se jednat o nic vážného. Může jít i o projev banální hormonální poruchy. Pokud  by však tyto obtíže trvaly delší dobu či  pokud by se opakovaly častěji, navštivte vašeho gynekologa (vhodné provedení klinického vyšetření prsů a případně hormonálního vyšetření z krve). S pozdravem A.Špáta, GS Galen

Antonín Špáta, MUDr.

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru