Upravit stránku

Dobry den, 4 mesice beru antikoncepci a vzdy vse s menstruaci bylo v poradku, tento mesic se mi ale bohuzel nedostavila v danem terminu.. Prasky jsem brala na cas max. s hodinovym zpozdenim.. Dekuji za odpoved.

Dobrý den, na tuto otázku jsme v tomto bloku již odpovídali. Při užívání pilulkové antikoncepce může občas (a někdy dokonce i trvale) k výpadkům menses docházet. Není třeba žádných opatření, ale je vhodné před nasazením nového platíčka provést těhotenský test, aby byla vyloučena teoretická možnost selhání antikoncepce. S pozdravem MUDr.Antonín Špáta

Antonín Špáta, MUDr.

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru