Upravit stránku

Dobrý den, beru 4. měsíce antikoncepci Verezana, vždy během 7 denní pauzy se mi menstruace dostavila během 2. dne pauzy. Nyní je to 5. den a ani náznak. Antikoncepci beru pravidelně každý den, jen jednou se mi stalo, ze jsem zapomněla a následující den vzala tablety 2. Sexuálně žiji a bojím se těhotenství. Děkuji.

Dobrý den, samotné vynechání menses při užívání hormonální antikoncepce není problém a není ani důvodem k vysazení či změně pilulek. Jediné, co je nutné provést, je vyloučit selhání antikoncepce - tedy vyloučit graviditu. Pro tento účel postačí, když si provedete gravitest z moči. Pokud bude 2 dny po sobě negativní můžete začít užívat další platíčko po 7 dnech pauzy jako normálně. S pozdravem A.Špáta, GS Galen.

Antonín Špáta, MUDr.

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru