Upravit stránku

Dobrý den, jsem 14 měsíců po porodu a po šestinedělí jsem začala užívat antikoncepci při kojení. Nyní už nekojím, změnila jsem antikoncepci a nyní po vybrání prvního platíčka mám 7- denní pauzu. V té pauze jsem menstruaci nedostala a těhotenský test mi vyšel negativní. Čím by to mohlo být, že jsem menstruaci nedostala? Děkuji za odpověď.

Dobrý den, pokud máte negativní těhotenský test, nemusíte se ničeho obávat a pokračujte v užívání antikoncepce po 7- denní pauze. Nejspíše se jedná o doznivající efekt gestagenní antikoncepce (minipilulky), kterou jste užívala při kojení. Občasné vynechání menses při užívání kombinované hormonální antikoncepce není na závadu, pokud by se však celá situace opakovala, bylo by vhodné navštívit vašeho gynekologa. S pozdravem A.Špáta, GS Galen.

Antonín Špáta, MUDr.

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru