Upravit stránku

Dobrý den, nevím jak je to možné, ale ztratila jsem poslední prášek HAK v platíčku. Kdy mam začít brát nové balení? Po 7 denní pauze je to vždy úterý, mám si nyní vzít už v pondělí? Nebo jak jsem zvyklá? Kdy bude HAK plně účinkovat? Děkuji.

Dobrý den, zapomenutí poslední tablety z celého platíčka snižuje účinnost antikoncepčních pilulek zcela zanedbatelným způsobem. Nemusíte tedy mít obavy ze selhání, pauzu však doporučujeme udělat sedmidenní. Ve vašem případě tedy začněte nové plato už od pondělí. Pouze v případě vynechání menses si raději udělejte těhotenský test a případně konzultujte vašeho gynekologa. S pozdravem A.Špáta, GS Galen. 

Antonín Špáta, MUDr.

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru