Upravit stránku

Dobrý den, ráda bych se zeptala, je to 14 dní, co jsem vysadila antikoncepci (vaginální kroužek). S přítelem se snažíme o dítě. Trápí mě velké bolesti vaječníků a podbřišku. Nevím, zda je to normální, cítím se nafouklá. Jaká je šance na otěhotnění v tuto dobu? Jsou bolesti průvodním znakem vysazení antikoncepce? Moc děkuji za odpověď.

Dobrý den, bolesti v období ovulace v prvních cyklech po vysazení antikoncepce nejsou ničím vyjímečným. Také další projevy hormonálních změn po vysazení (bolesti a napětí prsou, pocit "nafouknutí") mohou první cykly po vysazení doprovázet. Pochopitelně je také možné již v 1. cyklu po vysazení otěhotnět. Pokud bolesti budou trvat delší dobu nebo budou doprovázeny dalšími příznaky (nepravidelné krvácení, teplota, zvracení) navštivte raději vašeho gynekologa. S pozdravem A.Špáta, GS Galen.

Antonín Špáta, MUDr.

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru