Upravit stránku

Dobrý den, jsem čtyři měsíce po porodu císařským řezem. Kontrola v šestinedělí proběhla v pořádku. Již před dní jsem měla první MS. Nyní užívám HAK (nekojím). První plato jsem začala užívat první den MS, poté po dobrání proběhla MS, ale nyní v polovině druhého platíčka už asi týden slabě krvácím. Není to ani celý den, většinou spíše přes den a večer nic. Mám se raději objednat na vyšetření nebo to může být v důsledku užívání HA? Mám stejnou, jako před otěhotněním a to jsem jí brala několik let. Předem děkuji za odpověď.

 Dobrý den, podobné slabé špinění se může v průběhu prvních 3 měsíců po nasazení HAK objevit (nazývá se krvácení z průniku). Je zcela nezávaždné a pokud současně nemáte jiné obtíže, vyčkejte, zda se toto špinění bude objevovat i při třetím platíčku. Pokud ano, objednejte se ke konzultaci k vašemu gynekologovi. S pozdravem A.Špáta, GS Galen.

Antonín Špáta, MUDr.

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru