Upravit stránku

Dobrý den, zapoměla jsem si zapít prášek a vzpoměla jsem si až další den, když jsem si měla brát další. Zapila jsem si tedy dva najednou, ale zjistila jsem že mám mírné krvácení, spíše jen lehce krvavý výtok. Měsíčky mám dostat až příští týden ve čtvrtek. Co mám dělat? Mám pokračovat v braní antikoncepce? Děkuji za odpověď.

Dobrý den, zachovala jste se správně, pokračujte v užívání až do řádné 7-denní pauzy. Pro jistotu můžete do konce platíčka užívat ještě jinou antikoncepční metodu, ale není to nutné, selhání je v tomto případě opravdu velmi nepravděpodobné. Pokud by v 7-denní pauze menses nepřišly, kontaktujte svého gynekologa. S pozdravem A.Špáta, GS Galen

Antonín Špáta, MUDr.

Lékař, specializovaná způsobilost v oboru gynekologie a porodnictví

Přidat dotaz do poradny

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
    Vaše dotazy budou v případě vašeho souhlasu vždy zveřejněny anonymně! Tímto zveřejněním můžete pomoci dalším pacientkám v řešení obdobného problému.
Nahoru